Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Selamat datang ke blog rasmi SK St. Paul, Tg. Tualang, Perak. Blog ini adalah untuk dijadikan rujukan para guru, ibu bapa dan murid-murid serta sesiapa sahaja yang ingin mengetahui maklumat dan aktiviti di SK St. Paul, Tg. Tualang, Perak. Kami mengalu-alukan sebarang pendapat atau cadangan mengenai blog ini.

Buletin

Guru bertugas pada minggu ini adalah Cikgu Wan dan Cikgu Shukri.


Pada hari Rabu ini akan diadakan Majlis Perpisahan mantan PK1, Encik Azahari bin Che In.


Jaga diri, patuhi SOP #kitajagakita

2012-10-04 Raptai Sukan Lagi

Pada 4 Oktober 2012 bersamaan hari Khamis, telah diadakan raptai sukan lagi bermula pukul 8 hingga 10 pagi. Semua murid dan guru terlibat. Tujuan raptai diadakan untuk memastikan perjalanan temasya sukan yang akan diadakan pada 6 Oktober 2012 kelak berjalan lancar.


Juruacara untuk temasya sukan kali ini adalah Puan Syuhada binti Md Zain dan Puan Rujitah binti Abu Bakar. Juruaudio pula adalah Cik Elly Yuzreeza binti Othman yang menggantikan Encik Wan Rahizul bin Wan Salleh yang menjalani kursus KSSR Tahun 3 Sains di SK Seri Jaya.




Raptai perbarisan disempurnakan oleh PK Pentadbiran, Puan Seniyati @ Rahayah binti Daeng dan PK HEM, Puan Hajah Zubidah binti Musa yang menerima lintas hormat daripada murid-murid SK St. Paul.

\

Cuaca yang tidak terlalu panas memudahkan raptai berjalan dengan lancar. Kami mendoakan supaya pada hari temasya nanti, cuaca baik seperti hari ini, insyaALLAH.



Jurugambar:
Cik Elly Yuzreeza binti Othman
Guru

No comments:

Cari