Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Selamat datang ke blog rasmi SK St. Paul, Tg. Tualang, Perak. Blog ini adalah untuk dijadikan rujukan para guru, ibu bapa dan murid-murid serta sesiapa sahaja yang ingin mengetahui maklumat dan aktiviti di SK St. Paul, Tg. Tualang, Perak. Kami mengalu-alukan sebarang pendapat atau cadangan mengenai blog ini.

Buletin

Guru bertugas pada minggu ini adalah Cikgu Wan dan Cikgu Shukri.


Pada hari Rabu ini akan diadakan Majlis Perpisahan mantan PK1, Encik Azahari bin Che In.


Jaga diri, patuhi SOP #kitajagakita

2012-09-10 Majlis Mohon Restu Sempena UPSR

Pada hari Isnin bersamaan 10 September 2012 telah diadakan Majlis Mohon Restu untuk murid-murid tahun 6 yang akan menduduki UPSR bermula 11 September 2012 hingga 13 September 2012. 

Tujuan majlis ini diadakan adalah untuk memberi peluang kepada murid-murid tahun 6 untuk meminta restu dan doa daripada guru-guru dan ibu bapa mereka agar ilmu yang diterima mendapat keberkatan seterusnya mendapat keputusan yang cemerlang dalam UPSR.

Majlis dikelolakan oleh guru penyelaras tahun 6, Puan Umi Hasniza binti Nazri.

Selepas perhimpunan, Guru Besar SK St. Paul, Puan Hajah Noraini binti Mohd Junid memulakan majlis dengan memberi kata-kata aluan kepada murid-murid, guru-guru dan ibu bapa yang hadir.




Antara ibu bapa yang sempat menghadiri majlis.




Majlis diteruskan dengan bacaan sajak oleh Penolong Kanan HEM, Puan Hajah Zubidah binti Musa yang mengiringi murid-murid tahun 6 bersalaman dengan guru-guru dan ibu bapa. 









Majlis berakhir pada pukul 8.30 pagi dan P&P diteruskan seperti biasa.

Terima kasih diucapkan kepada ibu bapa yang sudi hadir. Semoga restu yang diberi akan memberi keberkatan kepada kejayaan anak-anak kita. InsyaALLAH.



Jurugambar:

* Puan Hajah Zubidah binti Musa
PK HEM

* Cik Elly Yuzreeza binti Othman
Guru

* Nurain Athirah binti Samsul Kamal
Murid


No comments:

Cari