Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Selamat datang ke blog rasmi SK St. Paul, Tg. Tualang, Perak. Blog ini adalah untuk dijadikan rujukan para guru, ibu bapa dan murid-murid serta sesiapa sahaja yang ingin mengetahui maklumat dan aktiviti di SK St. Paul, Tg. Tualang, Perak. Kami mengalu-alukan sebarang pendapat atau cadangan mengenai blog ini.

Buletin

Guru bertugas pada minggu ini adalah Cikgu Wan dan Cikgu Shukri.


Pada hari Rabu ini akan diadakan Majlis Perpisahan mantan PK1, Encik Azahari bin Che In.


Jaga diri, patuhi SOP #kitajagakita

2012-09-29 Raptai Sukan

Pada 29 September 2012 bersamaan hari Sabtu yang merupakan sekolah ganti sempena Hari Raya Aidilfitri yang lepas, telah diadakan raptai sukan yang melibatkan acara perbarisan dan sukaneka. Semua murid terlibat. Raptai bermula pada pukul 8 pagi. 

Semua murid termasuk murid prasekolah menyertai perbarisan mengikut rumah sukan masing-masing. Guru rumah sukan bertanggungjawab menyusun kedudukan murid.

Acara ini dikelolakan oleh setiausaha sukan, Encik Shukri.



Puan Zubidah, Penolong Kanan HEM, memainkan peranan sebagai penerima tabik hormat.





Walaupun cuaca panas terik, murid-murid tetap kelihatan bersemangat.


Selepas rehat, murid tahap 1 meneruskan pelajaran manakala murid tahap 2 melakukan latihan sukaneka.

Latihan ini  dikelolakan oleh Cik Elly dan dibantu oleh guru-guru rumah sukan yang bertanggungjawab menguruskan peserta. Selain itu, beberapa orang murid tahun 3 turut membantu menguruskan alatan.



Raptai berjalan dengan lancar. Diharapkan Kejohanan Sukan yang akan diadakan pada 6 Oktober 2012 juga akan berjalan dengan lancar, insyaALLAH. Terima kasih diucapkan kepada guru-guru dan murid-murid yang banyak memberi kerjasama. Majulah sukan untuk SK St. Paul...;)





Jurugambar:
Cik Elly Yuzreeza binti Othman

No comments:

Cari